Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

Трейд-маркетинг: вебінар від Володимира Нестеренка

15 квітня відбувся неймовірно цікавий вебінар від практикуючого маркетолога з 20 річним досвідом роботи.

Володимир Нестеренко, Head of Marketing в “Ломбард Скарбниця” та “Книжка-Невидимка”. У минулому — директор з маркетингу в компанії “Biosphere Corporation”, директор з маркетингу в компанії “Бєлатміт, керівник відділу торгового маркетингу компанії “Біола” неодноразово ділився своїм досвідом з маркетологами.

Цього разу лекція-тренінг була присвячена прикладним аспектам трейд-маркетингу.

Головними інсайтами вебінару були:

  • головні функції трейд-маркетингу
  • сучасні напрямки трейд-маркетингу
  • брендування викладки товару
  • мерчандайзинг