6 червня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності “Маркетинг” першого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої перші наукові здобутки, а також мали можливість обговорити їх із присутніми експертами. На заході були присутні Дмитро Прошкін, трейд-маркетолог компанії Procter & Gamble, Олег Олефіренко, директор ТОВ “Технохім”, та Ганна Швіндіна, д.е.н., професорка та доцентка Школи менеджменту Американського університету в Києві, виконавча директорка ГО «Центр освіти впродовж життя». Їхня участь у заході сприяла підготовці здобувачів освіти рівня доктора філософії, оскільки вони поділилися цінними інсайтами з практичного досвіду в маркетингу, управлінні бізнесом та інноваційних підходах у навчанні.
Звіти представили аспіранти:
Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження “Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств”, наук. керівник – д-р хабіліт., проф. Польцин Я.)
- Дмитро ДАВИДЕНКО (тема дис. дослідження “Зелений маркетинг в енергетичному секторі: роль екологічної свідомості в рекламних кампаніях”, наук. керівник – д.е.н., проф. Чигрин О.Ю.)
- Дмитро ХАРЧЕНКО (тема дис. дослідження “Формування маркетингової діджитал-стратегії позиціонування закладів освіти”, наук. керівник – д-р хабіліт., проф. Польцин Я.)
- Андрій ЗДОЙМА (тема дис. дослідження “Формування маркетингової стратегії просування малого та середнього бізнесу в соціальних мережах”, наук. керівник – д.е.н., проф. Білан Ю.В.)
Всі учасники представили свої успіхи та досягнення у:
- публікаційній активності, зокрема тез доповідей, статей у фахових журналах та публікацій у виданнях, проіндексованих базами даних Scopus / Web of Science;
- стажуваннях у закордонних університетах;
- активному просуванню у роботі над дисертацією.
Дякуємо аспірантам за здійснену роботу та бажаємо подальших успіхів, натхнення та втілення наукових доробок у практичну діяльність!