28 травня 2024 року відбувся фінальний захід в рамках реалізації PROactive week «Маркетинг і промоція для здорової економіки» за проєктом Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine». Цього разу Аліна Познанська - директорка координаційного центру національної програми «ВідНОВА», тренерка з проєктного дизайну та розвитку команд, фасилітаторка, менторка громад, співвласниця бренду Poznanski, голова ГО «Місто Активних Громадян» - поділилася своїм багаторічним досвідом щодо розвитку особистості на лідерських навичок. Під час зустрічі Аліна розповіла про ключові принципи лідерства, описала основні стереотипи щодо лідерів та лідерства, разом із учасниками визначила ключові навички лідера, продемонструвала важливість розвитку цих навичок у кожної особистості та надала практичні поради для тих, хто прагне розпочати свій шлях до особистого успіху. Ці та інші питання, яких спікерка торкнулася під час бесіди з учасниками, викликав у останніх жвавий інтерес та захоплення. Цей захід став джерелом натхнення та мотивації для всіх учасників.
Вітаємо усіх учасників із успішним проведенням заходу та сподіваємося на подальшу співпрацю у розвитку лідерських якостей та громадських ініціатив в Україні.
Запис зустрічі можете переглянути на нашому You Tube каналі вже незабаром. Слідкуйте за оголошеннями у соціальних мережах.
Всім учасникам зустрічі будуть видані сертифікати.
24 травня 2024 р. відбувся черговий захід в рамках реалізації PROactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine». Сьогодні учасники долучилися до круглого столу «Здоровий розвиток особистості: цінності, маркетинг та промоція» за участі досвідчених спікерів:
Ганни Швіндіної - д.е.н., професорки, доцентки Школи Менеджменту Американ Юніверсіті Київ, виконавчої директорки ГО «Центр освіти впродовж життя», яка поділилась досвідом у інформальній освіті, торкнулася питань розвитку соціального капіталу та підтримки ментального здоров’я;
Марини Пташник – засновниці школи комунікацій «Спільна мова», коуча з комунікації, на думку якої комунікація -це найкращий об’єкт для інвестицій, а розвиток комунікаційних навичок торує шлях не тільки до особистісного, але і професійного розвитку;
Анни Дериколенко - к.е.н., керівниці відділу маркетингу «Єдиного цифрового освітнього простору «EDDY»», яка поділилась досвідом використання цифрових технологій та маркетингових інструментів при просуванні, в т.ч. освітніх проєктів
Валерії Корощенко - співвласниці жіночого простору творчості “Коліжанка”, бізнес якої спрямований на розвиток творчих здібностей, підтримку ментального здоров’я та формування ком’юніті однодумців.
Виступ спікерок продовжився жвавою дискусією учасників в рамках сформованих груп за кожним напрямком і завершився підбиттям підсумків щодо наявних проблем та перспектив застосування принципів, методів та підходів формальної та інформальної освіти, комунікацій, маркетингових інструментів та бізнесу і лідерства для здорового розвитку особистості.
Запис зустрічі можете перегляну на нашому You Tube каналі вже незабаром. Слідкуйте за оголошеннями у соціальних мережах.
Всім учасникам зустрічі будуть видані сертифікати.
21 травня 2024 року учасники Proactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine» мали можливість побачити яскраву та змістовну презентацію від заступниці директора КУ «Агенція промоції «Суми» Сумської міської ради Ольги Скрипник про те чим приваблює містян обласний центр сумського регіону, які унікальні ініціативи започатковані основним координатором маркетингових заходів у місті Агенцією промоції, які цікаві локації є в місті, які територіальні особливості формують неповторний позитивний імідж та бренд прикордонного містечка в очах його жителів та гостей.
Ми тільки почали активний тиждень і далі 23 та 24 травня на Вас чекають не менш захопливі зустрічі з відомими спікерами України та можливості висловити свою думку та почути думки інших учасників активного тижня.
Запрошуємо до участі у заходах активного тижня, який відбудеться в рамках реалізації проєкту Модуль Жана Моне «Healthy economy and policy: European values for Ukraine» (101047530) (формат проведення - онлайн). Тема активного тижня: «Маркетинг і промоція для здорової економіки». Так, на вас чекають:
21 травня 2024, 10.00 – Ольга Скрипник, заступник директора КУ «Агенція промоції «Суми» СМР.
Тема: «Особливості промоції здорового регіонального розвитку: досвід міста Суми».
Посилання для участі.
23 травня 2024, 12.00 – Аліна Познанська, директорка координаційного центру національної програми «ВідНОВА:UA», тренерка з проєктного дизайну та розвитку команд, фасилітаторка, менторка громад, підприємниця, співвласниця бренду Poznanski, голова ГО «Місто Активних Громадян», дружина військового.
Тема: «Бути лідером свого життя: як розпочати шлях»
Посилання для участі.
24 травня 2024, 10.00 – Круглий стіл за участі представників громадськості, бізнесу та освіти на тему: «Здоровий розвиток особистості: цінності, маркетинг та промоція». Залучені спікери:
Ганна Швіндіна - д.е.н., професорка, доцент Школи Менеджменту Американ Юніверсіті Київ, виконавча директорка ГО "Центр освіти впродовж життя".
Марина Пташник - засновниця школи комунікацій “Спільна мова,” коуч з комунікації.
Анна Дериколенко - к.е.н., керівниця відділу маркетингу, “Єдиний цифровий освітній простір ”EDDY”.
Валерія Корощенко - співвласниця жіночого простору творчості “Коліжанка”.
Посилання для участі.
Всі зареєстровані учасники отримають сертифікати про участь.
Раді повідомити, що Росохата Анна, к.е.н, доцент, старший викладач, одна з провідних дослідниць кафедри маркетингу СумДУ і реалізаторка нашого проєкту, взяла участь у 4-й Міжнародній науковій конференції «Сталий розвиток біоекономіки 2024: теорія та практика», яка була організована Університетом Вітовта Великого (Литва). Анна представила тези доповідей на тему «Consumer behavior in the waste management system: bibliometric analysis», що стали важливим внеском у дискусію щодо управління відходами та поведінки споживачів.
Участь у конференції дозволила Анні не лише представити результати свого дослідження, але й отримати цінний зворотний зв'язок від міжнародної академічної спільноти, що сприяє підвищенню видимості та впливу проекту. Підтримуємо ініціативність наших реалізаторів Модулю Жана Моне за їх вагомий внесок у розвиток проекту та бажаємо подальших успіхів у науковій та просвітницькій діяльності.
В рамках курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна» реалізаторка проекту Анна Росохата разом зі слухачами курсу досліджували маркетингові аспекти побудови соціально-відповідального бізнесу на засадах сталого розвитку. Відповідно разом зі студентами протягом декількох зустрічей обговорювали та досліджували кейсові завдання та цікаві ситуації, що можуть виникати у маркетинговому менеджменті різних видів бізнесу в Україні. Говорили про досвід вирішення подібних питань у країнах Європейського Союзу та можливості адаптації даного досвіду на теренах України. Цікавими стали пропозиції студентів щодо вибору та впровадження пріоритетних послуг з метою дотримання цілей сталого розвитку сучасними підприємствами України.
8 квітня за вже сформованою традицією до Всесвітнього дня здоров’я доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія провела для студентів спеціальності «Маркетинг» лекцію на тему «Тренди у діяльності українських та зарубіжних компаній на ринку товарів та послуг здоров’я». Під час лекції обговорили питання просування медичних компаній, виробників продуктів здорового харчування, надавачів послуг медичного туризму, закладів здорового харчування. Під час лекційного заняття Наталія зосередила увагу на питаннях особливостей бренд-колористики гравців ринку здорової продукції, видах бізнесу, які пропонують на ринку продукти здоров’я, за комплексністю підходу. У рамках дискусії поговорили про переваги різних типів диверсифікації товарного асортименту підприємств при виводі на ринок продукції зі сегменту здоров’я, а також поділилися цікавими інсайтами щодо корпоративних практик у питаннях здоров’я в зарубіжних компаніях.
Реалізатори проекту продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують методи практико-орієнтовного навчання, так 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють під час травми». Під час тренінгу присутні дізнались психологічне підґрунтя поведінки людей під час стресових подій. Під заходу був цікаво представлений матеріал, ґрунтовно розкриті види травматичної поведінки людей, реакції, що виникають в психіці і тілі, а також розкриті особливості поведінки українців після травматичних подій в країні останніх років. Спікером були наведені декілька цікавих кейсових ситуацій, де присутні визначались із очікуваними та неочікуваними реакціями та поведінкою людей. В цілому захід був спрямований у більшій мірі на розкриття проблематики становлення здорового суспільства та кожної окремої особистості. Не зупиняємось на цьому і продовжуємо далі розкривати важливі цінності ЄС для України та їх аспекти.
Сертифікати про участь можна завантажити за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1xy_gPeV76prAjuWQxGZG5v_uVJXJ-E1p?usp=sharing
Упродовж 2023-2024 рр. член команди Jean Monnet Module "Healthy economy and policy: Values for Ukraine" д.е.н. Летуновська Н.Є. була активним рецензентом ряду статей, поданих до журналів видавництва MDPI, що є найбільшим видавництвом журналів із відкритим доступом у світі. Статті, рецензентом яких була Наталія, стосувалися тематики громадського здоров’я та сталого розвитку територій, що підтверджено відповідним сертифікатом.
Підтверджуючий сертифікат знаходиться за посиланням.
Одним із освітніх блоків модуля Жана Моне "Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine" (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH) є курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», який викладається викладачами кафедри маркетингу та реалізаторами проєкту Анною Росохатою, Людмилою Сагер, Наталією Летуновською. За мету викладання даного курсу покладено досягнення студентами сучасного конструктивного, фундаментального мислення та системи спеціальних знань щодо здорової поведінки та мотивації споживачів, що ґрунтуються на досвіді ЄС та його апробації в Україні, спрямованих на формування здорового задоволення потреб та запитів споживачів, формування культури споживання, орієнтованої на здоровий спосіб життя, раціональне поводження з ресурсами і дбайливе ставлення до довкілля.
В цілому, курс спрямований на розкриття таких аспектів споживацької поведінки як:
- Основи екологічного маркетингу, здорова споживча мотивація щодо формування та впровадження здорової споживчої поведінки ЄС.
- Сучасні інструменти ЄС для реалізації маркетингового комплексу територій і регіонів на основі здорового споживання на різних рівнях.
- Надбання практики ЄС щодо застосування маркетингових методів і прийомів на ринку України для підвищення мотивації споживачів до здорового способу життя.
26-17 березня 2024 року виконавиця проєкту Жана Моне взяла участь у Міжнародній міждисциплінарній науковій конференції "UK-Ukraine Research Twinning Showcase and Networking", яка проходила на базі Університету м. Ліверпуль (Великобританія). Дана конференція була спрямована на:
- заохочення британських партнерів до більш активної взаємодії з українськими науковцями;
- поширення досвіду щодо нещодавньої дослідницької співпраці між Україною та Великою Британією у рамках програми Twinning на індивідуальному/інституційному/національному рівнях;
- стимулювання нових форм дослідницької співпраці в межах існуючої дослідницької діяльності;
- сприяння створенню нових зв'язків і спільних проектів між університетами, використовуючи поточний прогрес.
За результатами участі Анна Росохата поширила інформацію та досвід щодо участі виконавців проекту Жана Моне у грантових дослідженнях та наукових проектах. Атмосфера взаємодії української наукoвої діаспори та нетворкінг допомогли встановленню наукових зв’язків для майбутньої співпраці.
Раді нагадати щодо продовження освітніх ініціатив під керівництвом Людмили Сагер, спрямованих на надання студентам знань щодо особливостей просування Європейської політики згуртованості. Курс "Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів" проводиться Людмилою Сагер, Наталією Летуновською та Анною Росохатою в рамках модуля Жана Моне "Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine" (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH).
Курс спрямований на формування системи знань системи знань та навичок використання методів просування цілей політики згуртованості ЄС з метою формування стійкої конкурентоспроможності в регіонах.Цей курс охоплює такі основні питання:
1. Політика згуртованості ЄС: цілі, принципи, цінності.
2. Програми транскордонного співробітництва ЄС. Транскордонна регіональна політика ЄС в рамках зовнішньої діяльності ЄС (розвиток співпраці в сфері економічного, фінансового та технологічного співробітництва з третіми країнами)
3.Державні стратегії регіонального розвитку: від «підтримки слабких» до «підтримки сильних». Пріоритет згуртованості у Державній стратегії регіонального розвитку. Потреби та проблеми побудови згуртованості в українських реаліях. Імплементація пріоритету «згуртована країна» на регіональному рівні
4. Політика згуртованості ЄС: взаємодія зацікавлених сторін. Роль та визначення мотивів стейкхолдерів у впровадженні політики згуртованості ЄС.
5. Кращі практики ЄС щодо впровадження політики згуртованості. Особливості та значення маркетингових інструментів просування цілей політики згуртованості ЄС. Міжнародні медіа-етика та стандарти
1 березня 2024 року членкиня команди реалізації модулю Жан Моне "Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine" Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до звітної зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США), метою діяльності якої є співпраця та обмін думками між дослідниками з різних країн (США, Китай, Індія, Сінгапур та ін.) у питаннях вивчення харчової поведінки споживачів та імплементації інструментів управління вибору в стратегію розвитку підприємств галузі гостинності. Під час зустрічі учасники лабораторії презентували свої різноспрямовані напрацювання, які стосувалися результатів емпіричного дослідження у сфері продуктів повсякденного споживання та досліджень емоційної складової роботи персоналу галузі гостинності.
Наталія Летуновська, Людмила Сагер та Анна Росохата продовжують освітню ініціативу, спрямовану на надання студентам знань щодо політики Європейського Союзу у галузі здорового реагіонального розвитку. Курс "Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики" проводиться в рамках Жана Моне модуля "Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine" (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH).
Курс спрямований на формування системи знань про концепцію здорового регіону, сталий розвиток та тенденції ЄС у цій сфері, вивчення підходів країн Європи щодо управління в системі охорони здоров'я та ознайомлення з групою показників регіонального добробуту, прийнятою в ЄС; формування умінь щодо стратегії реалізації та просування проєктів з регіонального оздоровлення. Цей курс охоплює такі питання:
1. Основи здорового регіонального розвитку: механізм упровадження та реалізації здорового підходу в регіональному розвитку.Законодавство ЄС у сфері регіонального розвитку.
2. Основні цілі та принципи сталого регіонального розвитку.
3. Формування здорового підходу в регіональному розвитку.Механізми інвестування в оздоровлення територій
4. Європейська ланка Всесвітньої організації здоров'я, її цілі та завдання. Тенденції в галузі оздоровлення в ЄС та в Україні. Зменшення нерівності в сфері медико-соціального забезпечення населення
5. Суб'єкти підприємницької діяльності: соціальна корпоративна відповідальність та соціальні підприємства. Відповідальне виробництво. Формування ринку здорової продукції: досвід країн ЄС. Сфера послуг у системі здорового регіонального розвитку