Науковий ступінь, звання:
Тема дисертації:
“Формування маркетингових комунікацій в умовах трансформації суспільних цінностей”.
Науковий керівник: к.е.н., стар. викладач, Росохата Анна Сергіївна
Тел.: +380674065927
Кабінет: К2-126
Освіта та досвід роботи:
З 10.2019 р. по т.ч.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.
З 05.2019 р. по т.ч.: компанії “Скарбниця” та “Техноскарб”, керівник відділу маркетингу.
07.2017-08.2018 рр.: корпорація “Біосфера”, директор з маркетингу в Україні бізнес-напрямку HouseHold.
03.2016-10.2016 рр: Бєлатміт, керівник управління маркетингу.
07.2014-02.2016 рр.: Біотрейд, керівник відділу торгового маркетингу.
01.2011-04.2014 рр.: ПрАТ «ІДС», керівник відділу торгового маркетингу.
03.2010-12.2010 рр.: ПрАТ «ІДС», національний менеджер з мерчендайзингу відділу торгового маркетингу, регіональний менеджер відділу продаж.
10.2004-07.2009 рр.: ЗАТ «Крафт Фудз Україна», територіальний менеджер збуту.
11.2002-09.2004 рр.: ПП по ТМ «Крафт Фудз Україна», торговий супервайзер.
06.2000-11.2002 рр.: ТОВ «ДТС-Суми», торговий представник.
01.1998-05.2000 рр.: РІО «АС-Медіа», ТОВ «ВВ Автоматік Україна». менеджер відділу реклами, керівник відділу реклами.
1993-1998 рр.: Сумський державний університет, інженер-механік, диплом магістра.
Наукові інтереси:
маркетинговий менеджмент
Міжнародні проекти:
PROactive week on the topic: “Health and well-being. Region & you” organized as part of the Project “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” for Jean Monnet Actions in the field of Higher Education Teaching and Research
Конференції:
Міжнародна наукова інтернет-конференція «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення».
Міжнародна наукова конференція «Актуальні питання розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», 10-11 березня 2023 року, Університет Клайпеди, Литва.
VIII Міжнародна науково-практична конференція «Progressive research in the modern world», 27-29.04.2023, Бостон, США.
Міжнародні програми стажування:
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича “Marketing landscape: digital trends and opportunities” 90 год, (м. Піла, Польща, 01.11- 30.12.2022).
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича “Економіка та маркетинг: вплив Covid-19”, 90 год, (м. Піла, Польща, 22.11- 22.12.2021).