Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

Марія Мінченко

Заступник завідувача кафедри; доцент кафедри

Науковий ступінь, звання:

Кандидат екоомічних наук, доцент

Посада:

Доцент кафедри маркетингу; заступник завідувача кафедри з організаційно-виховної роботи

Керівництво аспірантами, докторантами та студентами:

Аспіранти:
Іванов Олександр Олегович (2020 р.п.), “Маркетинг територіальних громад”
Каблучко Євген Андрійович (2021 р.п.), “Маркетингові детермінанти інноваційного розвитку підприємств”
Синяговський Сергій Олегович (2022 р.п.), “Формування маркетингової комунікаційної політики підприємств енергетичного сектору”
Герасименко Дарина Василівна (2023 р.п.)

Наукові проекти:

Відповідальни виконавець НДР: «Післявоєнне відновлення енергетики України: оптимізація управління відходами з урахуванням здоров’я населення, екологічних, інвестиційних, податкових детермінант» (№Д/Р 0123U100112, 2023–2025)
Виконавець НДР
«Технологічні основи багатоступеневого конвективного сушіння в малогабаритних установках з блоками утилізації та рекуперації тепла» (№ д/р №0120U100476), 2020-2021 р.
Виконавець НДР
“Трансфер зелених інновацій в енергетиці України: мультиплікативна стохастична модель переходу до вуглецево-нейтральної економіки” (№д/р 0122U000769)
Відповідальний виконавець НДР
«Розвиток механізму функціонування банківської системи України під впливом іноземного капіталу» (номер державної реєстрації 0107U0123112), 2016-2017 рр.
Виконавець НДР «Реформування фінансової системи України в умовах євроінтеграційних процесів» (№0109U006782), 2013 р.
Виконавець НДР «Розвиток механізму функціонування банківської системи України під впливом іноземного капіталу» (№ 0107U0123112), 2013 р.
Виконавець НДР «Сучасні технології фінансово-банківської діяльності в Україні» (№ 0103U006965), 2012 р.

Наукові інтереси:

SEO-аналітика, копірайтинг, маркетингове супроводження стартапів, аудит воронок продажів, створення сайтів, реклама, конкурентоспроможність банківських послуг

Освіта та досвід роботи:

1.02.2022: диплом доцента кафедри маркетингу СумДУ (АД №009991)
14.07.2021 – експерт Global Teacher Prize Ukraine
17-26.05.2021 – підвищення кваліфікації за програмою «Кількісні та якісні методи у роботі науковця» (свідоцтво по підвищення кваліфікації СП № 05408289/1792-21)
З 20.05.2021 – членкиня Української асоціації маркетингу
14.04-14.05.2021 – «Trends in marketing research» (Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Pila, Poland)
15-19.02.2021 – підвищення кваліфікації за програмою «Відеоблогерство як спосіб світової комунікації» (свідоцтво по підвищення кваліфікації )
15.09-15.10.2020 – «Modern Marketing Research: Cognitive Technologies» (Institute for International Cooperation Development, Poznan, Poland)
29.09.-9.10.2020р. – підвищення кваліфікації за програмою «Інформаційно-рекламна складова профорієнтаційної діяльності у закладах освіти» (СП№05408289/2141-20).
З 1.09.2020 р. – доцент кафедри маркетингу, Сумський державний університет, м. Суми, Україна.
2016-2019 рр.: наукове консультування територіальної громади з питань побудови маркетингової стратегії.
12.06.2018 р. – сертифікат знання англійської мови рівня В2.
27.02.-19.04.2017 рр. підвищення кваліфікації за програмою «З електронних засобів та дистанційних технологій навчання» (ПК№05408289/0696-17).
2016 – 2017 рр.: відповідальний секретар науково-дослідної теми «Розвиток механізму функціонування банківської системи України під впливом іноземного капіталу» (номер державної реєстрації 0107U0123112).
2016 р. – член організаційного комітету «Перші кроки у науці».
11.07.2016 р. – доцент кафедри фінансів, банківської справи та страхування, Сумський державний університет, м. Суми, Україна.
2015 р.: відповідальний секретар редакційної колегії (Молодіжний науковий вісник «УАБС НБУ», Серія «Економічні науки»; Спеціальний випуск «Молодіжний науковий вісник УАБС НБУ» за матеріалами студентської науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку фінансової системи України: погляд у майбутнє»).
2015 р.: член організаційного комітету спортивно-розважального заходу «School battle» серед школярів м. Сум та Сумської області (фінальний тур – 1 квітня 2015 р.).
з 2015 р. координатор, лектор «Школи підвищення фінансової грамотності».
з 2015 р. відповідальний секретар редакційної колегії (забезпечено вихід Молодіжного наукового віснику «УАБС НБУ», Серія «Економічні науки» № 1(9), 2015, № 2(10), 2015).
2015-2016 рр. – член організаційного комітету студентської науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку фінансової системи України: погляд у майбутнє».
2014-2016 рр. – член організаційного комітету міжнародної науково-практичної конференцій «Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика».
з 2013 р. реалізація проекту «школа юного банкіра» спільно з Малою академією наук.
26.04.2013 р.: диплом кандидата економічних наук (ДК № 015231) зі спеціальності 08.00.08 – гроші, фінанси і кредит. Тема дисертації «Управління конкурентоспроможністю банківських послуг».
2013 р.: виконавець НДР «Реформування фінансової системи України в умовах євроінтеграційних процесів» (№0109U006782).
2013 р.: виконавець НДР «Розвиток механізму функціонування банківської системи України під впливом іноземного капіталу» (№ 0107U0123112).
в 2012 р. – член організаційного комітету, журі VIII Всеукраїнського турніру юних економістів.
2012 р.: виконавець НДР «Сучасні технології фінансово-банківської діяльності в Україні» (№ 0103U006965).
2012-2016 рр. – член організаційного комітету Сумського обласного турніру юних економістів.
28.08.2011 р. – асистент кафедри банківської справи ДВНЗ «Українська академія банківської справи» НБУ, м. Суми, Україна.
1.07.2010 р.: диплом магістра (СМ № 39321729) зі спеціальності «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», ДВНЗ «Українська академія банківської справи» НБУ, м. Суми, Україна.

Міжнародні програми:

Стажування в Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Pila “Trends in Marketing Research” (Pila, Poland), 150 годин (м. Познань, Польща, 14.04-14.05.2021).
Стажування в Інституті розвитку міжнародної співпраці “Modern Marketing Research: Cognitive Technologies”, 150 годин (м. Познань, Польща,15.09-15.10.2020).