Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

МАРКЕТИНГОВИЙ ЦЕНТР Сумду

простір для реалізації креативних ідей

Завдання та функції Центру:

Здійснення аналізу та надання консультаційних послуг з питань:
  • маркетингової політики університету та його структурних підрозділів, спрямованої на досягнення освітніх, наукових, соціальних, культурних цілей
  • іміджевої, маркетинг-орієнтованої профорієнтаційної та рекламно-інформаційної діяльності університету та його структурних підрозділів
  • розроблення та реалізації маркетингової стратегії, брендової продукції, рекламних текстів, плакатів, проспектів, каталогів, буклетів, забезпечення наочності і доступності реклами
Розроблення рекомендацій щодо підвищення ефективності впровадження маркетингових заходів за визначеними якісними критеріями та кількісними показниками
Проведення маркетингових досліджень, надання консультативних, діагностичних, інформаційно-аналітичних послуг, навчання, організація семінарів, тренінгів тощо на замовлення сторонніх юридичних та фізичних осіб

Виконання науково-дослідних робіт, наукових грантів, проектів на замовлення сторонніх юридичних та фізичних осіб

Розроблення цільових маркетингових програм і планів по їх реалізації за напрямами діяльності та для окремих структурних підрозділів
 
Залучення талановитої молоді з числа студентів університету до виконання завдань Центру з метою їх практико-орієнтованої підготовки

Наші послуги

SEO просування сайту

Роботи з текстовим контентом

Робота та запуск автоворонок продажів

Роботи щодо визначення ефективності реалізації рекламних компаній

SMM

Роботи по створенню, запровадженню та підтримці чат-ботів

Таргетинг

Роботи щодо формування окремих елементів стилю

Команда Центру

Каріна Набока

Студентка 1-го курсу, Спеціальність, “Маркетинг”

Анастасія Назаренко

Студентка 2 курсу, Спеціальність “Маркетинг”, Проект: Університетська клініка СумДу

Іван Сідельник

Студент 1-го курсу, Спеціальність “Маркетинг”

Валерія Корощенко

Студентка 3 курсу, Спеціальність ” Маркетинг”