Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

Магістратура

Маркетинг

Термін навчання : 1,5 роки
Форма навчання : денна / заочна / дистанційна
Мова навчання: українська/англійська

Студентів отримали нові пропозиції роботи після закінчення магістратури
0 %
Студентів підвищили свою заробітну плату на 30% протягом року після завершення магістратури з Маркетингу в СумДУ
0 %
Вакансій для маркетологів щороку публікують рекрутингові компанії
0 K

Ми у рейтингах:

Програма навчання:

Professional Core:

  • Маркетинг для бізнесу
  • Аналіз ринку та маркетингові дослідження
  • Управління клієнтським досвідом
  • Digital Marketing Advanced
  • Антикризові комунікації
  • Бренд-менеджмент
  • International Marketing
  • Управління продажами та збутом
  • Стратегічний маркетинг-менеджмент
  • Іноземна мова за професійним спрямуванням

Practical experience:

  • Родзинкою програми є впровадження власного проєкту на базі Маркетингового центру СумДУ.
  • Ви запустите повномасштабну маркетингову кампанію, що включає дослідження ринку, стратегічне планування, креативне мислення та оцінювання КРІ.
  • Отримайте реальний досвід, який Ви зможете продемонструвати у своєму портфоліо.

Elective core:

  • Маркетинг для ІТ компаній
  • Modern marketing techniques: Google Ads
  • Marketing for SMEs
  • Customs relationship
  • Прибутковий SaaS-бізнес
  • Академічна доброчесність та етика академічних взаємовідносин
  • Дизайн мислення
  • Контент-маркетинг
  • EU Business Values and Ethics (з додатковою видачею сертифікату учасника проекту Єврокомісії)

Отримай сучасні знання з маркетингу та будь на хвилі нових світових трендів бізнесу разом з #Невгамовними!

Отримай сучасні знання з маркетингу та будь на хвилі нових світових трендів разом з #Невгамовними!

Перспективи карʼєрного зростання:

Випускники програми матимуть можливість працювати в компаніях сфери продажів або розробки продуктів/послуг, дослідження ринку, e-commerce, digital-маркетингу та реклами, займати посади директорів, менеджерів проєктів (team leaders) або працювати на фрінлансі надаючи консалтингові послуги з розроблення маркетингових стратегій та брендингу, пошукової оптимізації, просування в соціальних мережах тощо.

Дарина Лоткова

Керівник команди SMM у рекламній агенції NOWEDO

Анна Колодка

Співзасновниця проектів з неформальної освіти «Camp in Europe» та «Camp in Turkey» у м.Стамбул, Туреччина, кандидат економічних наук спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тему: “Організаційно-економічні засади управління іміджем промислового підприємства”

Євенко Юлія

директор рекламно-виробничого об’єднання «Шоколад

Володимир Рудика

Засновник Рекламної групи Регіон, м. Суми. У маркетингу і рекламі з 2001 року.

Денис Кобизський

Начальник відділу маркетингу АО “Сумский завод “Насосенергомаш”

Даша Шигаєва

Software Engineer, Директор зі стратегії в Digital агентстві Skykillers, Growth Marketer в проєкті Elin.ai

Наші випускники працюють:

  • Email-маркетолог
  • Product-менеджер
  • PR-фахівець
  • SEO-оптимізатор
  • Трейд-маркетолог 
  • Регіональній менеджер

Наші випускники працюють:

  • SMM-менеджер 
  • Рекламний агент
  • Аккаунт-менеджер
  • Бренд-менеджер
  • ТБ-байер
  • Client менеджер

Наші випускники працюють:

  • Ком'юніті-менеджер
  • Контент-менеджер
  • Копірайтер
  • Таргетолог
  • РРС-фахівець
  • Мерчендайзер

Наші випускники працюють:

  • Креативний директор
  • Маркетолог
  • Медіабайер
  • Медіапланер
  • Менеджер зі збуту
  • Менеджер по рекламі

Студенти про навчання:

Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу в рамках студентського клубу «NooN»!

Слідкуй за життям #Невгамовних: