Кафедра маркетингу
ННІ БІЕМ СУМДУ

Магістратура

Маркетинг

Термін навчання : 1,5 роки
Форма навчання : денна / заочна / дистанційна
Мова навчання: українська/англійська

Студентів отримали нові пропозиції роботи після закінчення магістратури
0 %
Студентів підвищили свою заробітну плату на 30% протягом року після завершення магістратури з Маркетингу в СумДУ
0 %
Вакансій для маркетологів щороку публікують рекрутингові компанії
0 K

Ми у рейтингах:

Програма навчання:

Professional Core:

  • Маркетинг для бізнесу
  • Аналіз ринку та маркетингові дослідження
  • Управління клієнтським досвідом
  • Digital Marketing Advanced
  • Антикризові комунікації
  • Бренд-менеджмент
  • International Marketing
  • Управління продажами та збутом
  • Стратегічний маркетинг-менеджмент
  • Іноземна мова за професійним спрямуванням

Practical experience:

  • Родзинкою програми є впровадження власного проєкту на базі Маркетингового центру СумДУ.
  • Ви запустите повномасштабну маркетингову кампанію, що включає дослідження ринку, стратегічне планування, креативне мислення та оцінювання КРІ.
  • Отримайте реальний досвід, який Ви зможете продемонструвати у своєму портфоліо.

Elective core:

  • Маркетинг для ІТ компаній
  • Modern marketing techniques: Google Ads
  • Marketing for SMEs
  • Customs relationship
  • Прибутковий SaaS-бізнес
  • Академічна доброчесність та етика академічних взаємовідносин
  • Дизайн мислення
  • Контент-маркетинг
  • EU Business Values and Ethics (з додатковою видачею сертифікату учасника проекту Єврокомісії)

Отримай сучасні знання з маркетингу та будь на хвилі нових світових трендів бізнесу разом з #Невгамовними!

Отримай сучасні знання з маркетингу та будь на хвилі нових світових трендів разом з #Невгамовними!

Перспективи карʼєрного зростання:

Випускники програми матимуть можливість працювати в компаніях сфери продажів або розробки продуктів/послуг, дослідження ринку, e-commerce, digital-маркетингу та реклами, займати посади директорів, менеджерів проєктів (team leaders) або працювати на фрінлансі надаючи консалтингові послуги з розроблення маркетингових стратегій та брендингу, пошукової оптимізації, просування в соціальних мережах тощо.

Дарина Лоткова

Керівник команди SMM у рекламній агенції NOWEDO

Darina Lotkova

SMM Team Lead in the advertising agency NOWEDO

Anna Kolodka

Co-founder of the non-formal education projects “Camp in Europe” and “Camp in Turkey” in Istanbul, Turkey.

Vladimir Rudyk

Founder of the Advertising Group Region, Sumy. In marketing and advertising since 2001.

Denis Kobyzsky

Head of Marketing Department of JSC Sumy Plant ” “Насосенергомаш”

Dasha Shigaeva

Software EngineerDirection Director at Skykillers Digital, Growth Marketer in the Elin.ai project

Наші випускники працюють:

  • Email-маркетолог
  • Product-менеджер
  • PR-фахівець
  • SEO-оптимізатор
  • Трейд-маркетолог 
  • Регіональній менеджер

Наші випускники працюють:

  • SMM-менеджер 
  • Рекламний агент
  • Аккаунт-менеджер
  • Бренд-менеджер
  • ТБ-байер
  • Client менеджер

Наші випускники працюють:

  • Ком'юніті-менеджер
  • Контент-менеджер
  • Копірайтер
  • Таргетолог
  • РРС-фахівець
  • Мерчендайзер

Наші випускники працюють:

  • Креативний директор
  • Маркетолог
  • Медіабайер
  • Медіапланер
  • Менеджер зі збуту
  • Менеджер по рекламі

Студенти про навчання:

Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу в рамках студентського клубу «NooN»!

Слідкуй за життям #Невгамовних: