Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ПРОСУВАННЯ НА ЗАХІД ЯК НОВА МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ

20 лютого в рамках дисципліни «Public Relations» (викладач Лілія ХОМЕНКО) студенти 2 курсу долучилися до онлайн-конференції «Просування на захід». Організатор – SendPulse, єдина платформа для маркетингу та продажів.

Один із спікерів заходу – Михайло Дубчак, co-founder digital агенції ADS Wind, co-founder сервісу adsquiz.io розповів про відмінності роботи маркетолога з українськими і західними клієнтами.

Спікер пояснив, чому ефективний український кейс, перекладений на англійську і запущений на західному ринку, не спрацює. Михайло Дубчак поділився досвідом як діяти українському маркетологу, щоб досягти успіху на іноземному ринку, на що звертати увагу та що враховувати в своїй роботі.

Захід дозволив поринути в атмосферу «заходу» та побачити нові можливості для українських маркетологів.