Унікальний науковий віртуальний клас, що з’єднав студентів Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та Сумського державного університету, продовжує свою роботу з 27 листопада 2023 року та триватиме до 29 грудня 2023 року.
Головною темою віртуальних занять є “Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє Штучного Інтелекту”, де учасники вивчають ключові аспекти маркетингу, пов’язані з розвитком технологій та використанням ШІ в сучасному бізнесі.
Від Сумського державного університету учасниками віртуального коасу стали студенти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітнього рівня «бакалавр» – 99 здобувачів; за освітнім рівнем «магістр» – 59 здобувача, та здобувачі ступеня доктора філософії за економічним спрямуванням – 57 здобувачів.
Під час курсу студенти виконують завдання, спрямовані на розвиток їхніх навичок та глибше розуміння теми. По завершенню навчання кожен учасник отримає сертифікат, визнаний обома університетами, який відображатиме їхні досягнення в цьому науковому віртуальному класі.