Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

НАСИЧЕНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПРО СТРАТЕГІЮ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ЕРУ АІ

26 жовтня 2023 року відбувся захопливий майстер-клас на тему “Стратегія інтернет-маркетингу в еру АІ”, який провів директор з розвитку бізнесу “WebPromoExperts” та “Webpromo” – Антон ВОРОНЮК.
Спікер поділився великою кількістю корисних порад та інструментів для маркетологів:

  1. як аналізувати конкурентів;
  2. які використовувати ключові KPI для аналізу;
  3. що враховувати при працевлаштуванні маркетолом;
  4. як побудувати портрет цільової аудиторії;
  5. як враховувати особливості воронки продаж, медіапланування;
  6. як оптимізувати роботу маркетолога за допомогою корисних сервісів;
  7. як користуватися чатом GTP з максимальною користю для себе.

Майстер-клас відвідали студенти 1 та 6 курсу (гр. МК-31, МК.м-21) в рамках дисциплін “Основи маркетингової діяльності” (викладач Лілія ХОМЕНКО) та “Стратегічний маркетинг” (викладач Олена ЧИГРИН).

Захід видався насиченим, стимулюючим та захопливим. Дякуємо, що поділилися своїм багатим досвідом та інсайтами. Було надвичайно цікаво та корисно.