Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

НОВИЙ ХВИЛЮЮЧИЙ ДОСВІД ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ: СТІКЕРИ НА TELEGRAM – ВІД ІДЕЇ ДО ДИЗАЙНУ

Усі бажаючі та прихильники маркетингу та Telegram мали неймовірну можливість взяти участь у заході, що пройшов 18 жовтня о 13:00 в рамках проєкту кафедри маркетингу “Будь експертом з невгамовними“.

До тренінгу “Стікери на Telegram: від ідеї до дизайну” нас доєдналися як школярі з м. Суми та Сумської області, так і студенти 1-4 курсів, які прагнуть вивести свою творчість на новий рівень.  

Особливий гість заходу, Микита ПАВЛЕНКО, Junior Product Manager в Travel Point, поділився своїм багаторічним досвідом у створенні стікерів для Telegram. Учасники заходу мали можливість дізнатися про всі аспекти цього мистецтва, від появи ідеї до створення дизайну, від тематичного вибору до кращих практик дизайну стікерів. 
Спільно з Микитою учасники дізналися:

✅    Як розуміти процес створення стікерів для Telegram з початку до кінця.  
✅    Як обирати тему та ідеї для стікерів, які стануть неперевершеними.  
✅    Практичні поради та секрети створення власних стікерів. 

Цей тренінг надав всім учасникам можливість не тільки розвивати свої навички дизайну, а й приєднатися до креативної спільноти невгамовних та знайти нових друзів.

Дякуємо всім, хто взяв участь, за вашу активність і ентузіазм!