Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ПРАКТИКИ ОН-ЛАЙН ПРОДАЖІВ: ДОСВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ

Студенти другого (в рамках дисципліна «Marketing Advanced», викл. Пімоненко Т.В.) та третього (в рамках дисципліни Marketing Research: Quantitative methods, вкл. Люльов О.В.) курсів та викладачі постійно спілкуються з практикуючими маркетологами

16 листопада 2021 р. відбувся вебінар від компанії SendPuls, який був присвячений сучасним трендам он-лайн продажів

Данііл Сілантьєв, співзасновник агентства Inbox Marketing, розповів про те, як аналіз конкурентів забезпечить ефективність e-mail маркетингу

В’ячеслав Юренко, засновник «4limits», поділився досвідом застосування стратегій та інструментів просування You-Tube-каналів

Яскраві прикладі, цікаві інсайти та живе спілкування з аудиторією склали професійну та легку атмосферу зустрічі