Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

АЛЬТЕРНАТИВНА ЕНЕРГЕТИКА УКРАЇНИ: ПОТЕНЦІАЛ ТА БАР’ЄРИ РОЗВИТКУ

Маркетологи продовжують проводити лекції в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).

Цього разу 26 жовтня 2021 р. бакалаври спеціальності «Маркетинг» відвідали лекцію, присвячену особливостям розвитку альтернативної енергетики України.

Ключовими питаннями лекції були:

–  Енергетична стратегія України до 2035 року: ключові таргети,

–  аналіз  виробництва енергії за рахунок відновлювальної енергетики та темпи її розвитку,

–  темпи розвитку альтернативної енергетики в ЄС,

–  розвиток сонячної та вітрової енергетики України,

–  потенціал біомаси.

Цікавими для слухачів виявилися питання застосування альтернативних джерел енергії на рівні окремих домогосподарств, особливості впровадження зелених тарифів.

Чекаємо нових зустрічей!