Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ “ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА СТІЙКІСТЬ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ: ЕКОНОМІЧНІ, СОЦІАЛЬНІ ТА ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ”

Кафедра маркетингу разом з Лондонською академією науки та бізнесу (Великобританія) стали співорганізаторами IV Міжнародної міждисциплінарної наукової конференції «Цифровізація та стійкість для управління розвитком: економічні, соціальні та екологічні аспекти», яка відбулася 6-7 вересня 2024 р. 

Серед спікерів були представники з України, Франції, Польщі, Індії та Гани.

Тематика доповідей була присвячена цифровізації та стійкості; управлінню розвитком; прогнозуванню та форсайтингу; штучному інтелекту; когнітивним технологіям; енергетичному менеджменту; системам освіти; цифровій економіці; менеджменту інновацій; розвитку зеленої енергетики; розумним мережам; цифровому маркетингу, маркетингу здорового харчування.

Збірник тез конференції подано до БД Scopus та Web of Science з метою їх подальшої індексації.