Кафедра маркетингу разом з Лондонською академією науки та бізнесу (Великобританія) стали співорганізаторами IV Міжнародної міждисциплінарної наукової конференції «Цифровізація та стійкість для управління розвитком: економічні, соціальні та екологічні аспекти», яка відбулася 6-7 вересня 2024 р.
Серед спікерів були представники з України, Франції, Польщі, Індії та Гани.
Тематика доповідей була присвячена цифровізації та стійкості; управлінню розвитком; прогнозуванню та форсайтингу; штучному інтелекту; когнітивним технологіям; енергетичному менеджменту; системам освіти; цифровій економіці; менеджменту інновацій; розвитку зеленої енергетики; розумним мережам; цифровому маркетингу, маркетингу здорового харчування.
Збірник тез конференції подано до БД Scopus та Web of Science з метою їх подальшої індексації.