Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ПЕРШИЙ ДОСВІД ERASMUS YOUTHS EXCHANGE

«Кажуть, перші рази запам’ятовуються назавжди і я з цим повністю згодна. Мій перший проект був у Словенії. Здавалося б, непомітна країна, член європейського союзу, але яка ж краса її оточує… Їдучи в автобусі до місця проведення, ми не встигали знімати та фотографувати побачене через вікно: всюди гори, полонини та неземні краєвиди…

Приймав команду не менш мальовничий кемпінг “Menina”. Нам навіть випала нагода познайомитися з його власником, який гостинно пригостив смаженою на грилі кукурудзою. Він, як і значна частина словенців, вільно володіє англійською. Це для нас було приємним бонусом.

Молодіжний обмін був присвячений темі захисту навколишнього середовища. Для всебічного його дослідження організатори пропонували безліч неформальних способів освіти. На обміні були присутні учасники 6 команд з 7 країн світу: України, Сакартвелло, Словенії, Єгипту, Мальти, Філіппін, Йорданії. Ми виконували різноманітні завдання, які розвивали наші креативність та критичне мислення.

Найбільше мені запам’яталося розроблення бізнес-ідей для місць дослідження культурної спадщини Йордану. Йорданська команда розповіла про матеріальну і нематеріальну культурну спадщину своєї країни, а нашим завданням було запропонувати екологічно спрямовані бізнес-ідеї, щоб люди могли досліджувати Йорданію та не завдавати шкоди екології. Українська команда запропонувала створити еко-кемпінг навколо термального джерела. Наші йорданські друзі відмітили, що навколо є лише один готель, відвідувачі якого не були достатньо поінформовані щодо важливості збереження пам’ятки. А еко-кемпінг як раз дозволяє отримати не тільки місце для проживання, але й збільшення рівня поінформованості.

Я дуже вдячна організаторам та учасникам програми. Цей перший для мене молодіжний обмін  виявися не тільки інформативним, але й веселим.

Erasmus+ – це досвід, який варто спробувати хоча б раз!» – ділиться своїми враженнями Тетяна Болотна, студентка четвертого курсу бакалаврату спеціальності “Маркетинг”.