
Уже 16 жовтня стартує наш щорічний PROactive week під назвою "Здорова поведінка - Здорове споживання". Цього року на учасників чекають круглий стіл з обговоренням питань надмірного споживання (17.10.2023), воркшоп із напрацювання навичок здорової поведінки за участю практикуючої майнд-тренерки (18.10.2023), лекція-дискусія з питань health-відповідальності по відношенню до себе та оточуючих (20.10.2023).
Нагадаємо, що дані заходи спрямовані на поширення європейських цінностей згуртованості та здорового розвитку територій.
За результатами кожен учасник отримає сертифікат.
Тож зареєструйтесь, отримайте посилання для участі і приєднуйтесь до нас.
Обіцяємо, що буде цікаво.
26-29 вересня 2023 року керівниця проєкту Людмила Сагер взяла участь у конференції «Соціальний розвиток до цінностей Етика-Технології-Суспільство» (Польша). На конференції відбулося обговорення питань зеленої економіки, сталого розвитку, економічної безпеки, правових та етичних аспектів впровадження інноваційних та екологічних інновацій, розвитку когнітивних технологій та застосування штучного інтелекту в економіці та суспільстві.
Цей тиждень завершився лекцією від к.е.н., доцента кафедри маркетингу Летуновської Наталії, що є частиною комплексного курсу в рамках реалізації проєкту Жан Моне «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики». Лекція стосувалася питань моделей економічного зростання регіонів із акцентуванням уваги на особливостях моделі здорової смарт-спеціалізації як інноваційного виду регіонального розвитку, що набуває актуальності в умовах домінування парадигми необхідності забезпечення рівномірності динаміки розвитку територій. Найбільшу ж зацікавленість у цьому питанні викликають саме регіональні системи. Лектором було підкреслно, що в сьогоднішніх умовах важливою є не лише стабілізація темпів економічного розвитку та збереження довкілля, а ще й забезпечення рівних можливостей для реалізації людського розвитку певних регіонів, що можливо виразити, перш за все, через рівні можливості до забезпечення здоров’я, розвитку особистості, культури. Лекція викликала жваву дискусію, у рамках якої студенти виклали свої міркування щодо шляхів забезпечення рівномірного розвитку різних територій країни, як центральних, так і периферійних, а також висловили думку щодо проблем соціального характеру, зокрема в сфері охорони здоров’я, які присутні в регіонах, де вони проживають та навчаються.
Цей тиждень завершився лекцією від к.е.н., доцента кафедри маркетингу Летуновської Наталії, що є частиною комплексного курсу в рамках реалізації проєкту Жан Моне «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики». Лекція стосувалася питань моделей економічного зростання регіонів із акцентуванням уваги на особливостях моделі здорової смарт-спеціалізації як інноваційного виду регіонального розвитку, що набуває актуальності в умовах домінування парадигми необхідності забезпечення рівномірності динаміки розвитку територій. Найбільшу ж зацікавленість у цьому питанні викликають саме регіональні системи.
Цього тижня доцент кафедри маркетингу, к.е.н. Летуновська Наталія провела одну лекцію із циклу занять «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», яка була присвячена питанням промоції здорового споживання серед населення, зокрема молоді у віці від 18 до 25 років. Разом зі студентами було організовано дискусію з питань дієвості окремих інструментів маркетингового просування ідеї відповідального споживання корисної їжі, такої як фрукти та овочі, для формування правильного раціону харчування серед найбільш активної частини населення країни, які також є важливими інфлюенсерами думок в усьому суспільстві. Обговорення проблематики дало можливість виявити важливі та цікаві інсайти щодо найбільш ефективних інструментів маркетингу впливу на цільову аудиторію для формування стійких харчових звичок серед молоді.
Реалізаторка проєкту к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу Росохата Анна разом із студентами бакалаврату спеціальності «Маркетинг» Шевченко Катериною, та Казиміровою Веронікою підготували виступи та успішно презентували їх на Міжнародній науковій онлайн конференції «Інновації, соціальні та економічні виклики» (Суми, 23-24 травня 2023 р.). Доповіді були на теми: «Аналіз системи управління відходами в Швеції» та «Популяризація сортування побутових відходів в Україні». Розкриті питання є актальними та цікавими для суспільства, а запропоновані, на основі проведених досліджень підходи щодо покращення ситуації в Україні на основі Європейського досвіду у розрізі досліджуваної тематики, дають перспективи для подальших досліджень та поширення знань щодо цього. За результатами виступів були подані тези доповідей до збірника наукових праць конференції.
Доцент кафедри маркетингу Наталія Летуновська взяла участь у науковому семінарі, організованому Інститутом громадського здоров’я Університету Ліверпулю, який проводив PhD, старший викладач Алексіс Макін, який є фахівцем у сфері нейродосліджень, які присвячені аналізу роботи людського мозку щодо сприйняття ним візуальної симетрії під впливом різних факторів. Зокрема на цьому семінарі було приділено увагу впливу вживання алкоголю на візуальне сприйняття мозком інформації. Результати досліджень викликали жвавий інтерес з боку аудиторії та активну дискусію. Участь у цьому заході дала неоціненний досвід та натхнення на проведення досліжень у суміжних сферах діяльності та сформувала усвідомлення того, що наука про здоров’я має необмежене коло питань, які науковцям та практикам ще належить вирішити.
Реалізаторка проекту - модуля Ж.Моне "HEPE4U" Анна Росохата поділилась напрацюваннями в рамках міжнародної науково-практичної конференції «Економіка, фінанси, облік, менеджмент і право в Україні та світі», яка відбулась 23 травня 2023 р. в м. Ізмаїл, Україна. Матеріали та участь готувала разом із студентом 3-го курсу спеціальності «Маркетинг» групи ЕН-03/1мк Глібом Усович. Для дисемінації результатів було проведено та формалізовано аналітичне долідження на тему «Potential of «waste to energy» solutions in Ukraine» в рамках секції конференції «Екологічна економіка і сталий розвиток».
У березні доцентом кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. була проведена серія лекційних занять та практичних занять з питань започаткування та розвитку бізнесу регіонального значення для студентів-маркетологів заочної форми навчання. Дискусійними в ході цих занять були такі аспекти, як цільова спрямованість бізнесу, питання концентрації уваги на певній групі стейкхолдерів при просуванні місцевого бізнес-проєкту та методологія вдалого складання бізнес-плану такого роду бізнесу. Увага була приділена прикладам розвитку бізнесу в сфері виробництва здорових снеків, сумському виробнику «Доброїж», відомим українським брендам корисних продуктів харчування. Ці заняття стали підґрунтям для вибору студентами їх курсових проєктів у рамках вивчення дисципліни «Business Planning» та успішного їх захисту.


Для більш глибокої та ефективної роботи по реалізації завдань проекту реалізатори вирішили у лютому 2023 попрацювати із студентами та молоддю в малих групах у вигляді семінарів, де кожний учасників міг виступити та висловити свою думку. Дисемінація ідей проекту знайшла своє відображення 16 лютого в рамках дисципліни «Маркетинг послуг», де студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» зробили справжні змагання на знання основних засад клієнто-орієнтованого бізнесу та сервісу.