Jean Monnet Module «EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine»
Команда проєкту
Programme: Erasmus+
Action: MODULE – Jean Monnet Module
Application number: 619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE
Title: EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine (EU4SMEs)
Funding: Education, Audiovisual & Culture Executive Agency

Тетяна Пімоненко
д.е.н., професор

Олексій Люльов
д.е.н., професор
Реалізація проєкту
Мета та місія Жан Моне Модулю EU4SMEs
Місія: поширення знань про цінності, етику та принципи ЄС ведення бізнесу серед студентів, які є основою розвитку країни.
Структура Жан Моне Модулю EU4SMEs
- Європейська політика розвитку малих та середніх підприємств.
- Вступ до Європейської політики для малих та середніх підприємств.
- Європейські цінності та бізнес-етика
- Літня школа “Запуск Start-UP: досвід країн ЄС для України”
Університети-партнери, представники яких брали участь у заходах проекту:
Кількість учасників, які брали участь у основних активностях проєкту:

Прямі учасники проєкту:
2020-2021: 562 особи
2021-2022: 697 осіб
2022-2023: 1462 осіб

2021-2022: 621 осіб
2022-2023: 2625 осіб
Complete the online course
Startups and their scaling: the experience of the European Union and Ukraine
Development of small and medium-sized enterprises: experience of the countries of the European Union
Новини про основні заходи проєкту
Лекції, Практичні завдання, Допоміжні матеріали
Тема: Підприємництво в ЄС та Україні: можливості та регулювання
Тема: Цільова аудиторія та маркетингові дослідження
Тема: Підприємництво: соціальні та гендерні виміри
Тема: Вимірювання та аналіз результатів маркетингових кампаній
E-learning Course: Стартапи та їх масштабування: досвід Європейського Союзу та України
E-learning Course: Розвиток малого та середнього підприємництва: досвід країн Європейського Союзу